ՖԳՑՖՃ


Հա՛յր իմ,ճերմակած,բայց ո՛չ ծերացած,
Փորձության ճամփով դեռ վաղու՜ց անցած,
Դու՛,ճիշտ չափանիշ մա՛րդ հասկացության,
Անսփառ աղբյուր՝ խղճի, բարության:

Շա՜տ ես չարչարվել,դեռ մանկուց ի վեր,
Շա՜տ են քեզ բաժին ընկել խոր ցավեր,
Բայց չե՛ս վհատվել,եղե՛լ ես արթուն,
Սարի պես ամու՛ր,մնացել կանգուն:

Կյանքում ապրել ես արդա՛ր քրտինքով,
Եղել հասարակ,սուրբ ա՛ղ ու հացո՛վ,
Ճակատդ միշտ բաց ու դուռդ՝լայնքին
Շտա՛պ ոգնություն եղել ամենքին:

Երբեկ չե՛ս ձգտել դու հարստության,
Բայց ունես գանձեր՝ ծով իմաստության,
Խոսքերը քո՝ կիրթ,քո խորհուրդները
Գնահատե՛լ են հասկացողները:

Հարգանք ու պատի՛վ ունես ամեն ուր,
Հպա՛րտ եմ քեզնով,ի՛մ աստվածատուր,
Օջախդ միշտ վառ անշեջ կրակով,
Ինքդ թագավոր՝օծված սուրբ թագով:

Գահդ միշտ զորեղ,ձեռքիդ գավազան,
Հոգիդ դրախտի պարտե՛զ սրբազան,
Կաղնու պես ամու՛ր,կյանքդ՝դարավոր,
Քո ցա՛վը տանեմ,հա՛յր իմ,թագավոր:
06 03 98թ

Оставьте комментарий